Sider

20.6.11

Ny baggrund tegnet af Hjørdis

For snart mange mange år siden var jeg på et rigtig kedeligt Salg og Service kursus, det var rigtig plat for mig at sidde der fordi, det kun var tidsfordriv, da de vidste jeg ikke kunne fuldføre det da jeg skulle starte på at tage lastbilkørekort... På det Kursus sad Hjørdis også (og hende kendte jeg ikke dengang) Men Hjørdis var også fejl placeret for det var bestemt ikke noget hun selv havde valgt... Vi kom i snak og vi blev veninder, det er Hjørdis skyld at jeg overhovedet kom på diverse hobbyfora og begyndte snuse til den kreative verden...

Hjørdis sad jo og kedede sig lige så meget som mig på det kursus og det kom der så lidt tegnerier ud af :D blandt andet en havfrue som jeg fik originalen af og jeg blev rigtig glad for den :) I går kom jeg i tanke om den måtte da kunne bruges som blogbaggrund så tadaaaa min nye baggrund er tegnet af Hjørdis og gør mig glad for det kursus er jo skyld i jeg lærte Hjørdis at kende :)

4 kommentarer:

Hjørdis sagde ...

Ja, en god ting der kom ud af det ikke selv valgte kursus var at jeg fik lavet en del kruseduller, og nogle af dem blev til tegninger og en dejlig veninde mødte jeg der !
Det har ført til mange kreative timer og et venskab jeg ikke ville undvære !
Jeg er da også lidt stolt over at du bruger hende på bloggen, da du jo er vandmand skulle det jo være en havfrue.
Mange kreaknus til dig
Hjørdis :0)

Rysse sagde ...

Næhhhh... hvor er den fin. Hvor er det dejligt at venskaber kan knyttes på den måde.

Lisas Perlereien sagde ...

Baggrunden ser rigtig flot ud .... godt lavet af Hjørdis og godt indsat på bloggen af dig, Liane

Birgit. sagde ...

Rigtig flot tegning, jeg kan godt forstå du er glad for den.